안녕하세요~~~^^ 채경입니댱♡♡♡
두근두근 기다렸던 크리스마스인데용>< 행복한 크리스마스 보내고 계신가요~~??
크리스마스는 항상 설레고 기분좋은 날인것 같아요~~!!
저는요 여러분들 생각도 하고 가족과 함께 즐겁게 보내고 있습니다!!! 아! 그리고 크리스마스를 맞이해서 저 채경이가 여러분을 위한 산타클로스가 되보려고 하는데용~~~ㅎㅎ
바로바로 많은 분들이 원하셨던 시윤 언니의 양갈래 사진을 공개합니다~~~~~~!!!
짠!!!!!!!! 시윤 언니의 양갈래는 저 채경이가 봐도 진짜 귀여웠던것 같아요 ><
크리스마스인 오늘이 지나면 2015년도!! 곧 다가올 텐데요 저 채경이는 20살이 된답니다~~>< 헤헤헷~!
두근두근 설레네용~~ㅎㅎ 그렇지만ㅜㅜ..얼마 남지 않은 10대.. 빨리 즐겨야겠어용.. 흑흑ㅜㅜ
여러붕붕~! 요즘 날씨 많이 추운데 항상 감기 조심 또 조심하시구용!!
얼마 남지 않은 2014년 행복하고 즐겁게 보내시길 바라겠습니다^^♡♡
항상 너무감사하고 채경이가 많이 아끼고 사랑하는 거 알죠???♡♡ 사랑해용:)♡♡♡♡♡♡♡
마지막으로 Merry christmas & happy new year~~!!!
Hello~~~^^ This is Chaekyung♡♡♡
I’m excited waiting for Christmas >< Need to spend a merry Christmas~??
I always feel Christmas is excited and a good day~~!!
Also I think you’re having fun with your family!!! Ah! and, to celebrate Christmas, I’m going to be Santa Claus for you~~~ㅎㅎ
Just right many people wanted, there is a picture with Siyoon unnie with pigtails~~~~~~!!!
Jjan!!!!!!!! I think Siyoon unnie with pigtails looks cuter than Chaekyung ><
Christmas eve 2015!!! Soon Chaekyung is going to be 20 years old ~~>< Hehehe~!
Yes, it’s excited~~ㅎㅎ However ㅜㅜ… my teenagers days are running too fast…sobs ㅜㅜ
Everyone~! Those days the weather is getting colder, be careful!!
Send a lot of fun and happy for the rest of 2014^^♡♡
Thanks so much for always cherish, Chaekyung loves you so much, you know???♡♡ I love you :)♡♡♡♡♡♡♡
Finally, Merry christmas & happy new year~~!!!
















